--/--/-- --:-- | スポンサー広告
まるです。


まるさんは、まーたそんな所に入って。
Hey Maru, you are in the box of the beer always.



まる:「まるはここにいますよ。」
Maru:[No. I'm here!]



まるぐるみ:「どうも、まるです。」
まる:「こちらこそ、まるです。」
Stuffed Maru:[Hello, I am Maru.]
Maru:[I am Maru, too!]


まるぐるみ:「やっぱビールの箱は最高ですね。」
まる:「わかりますか! 気が合いますねぇ。」
Stuffed Maru:[I love boxes of the beer.]
Maru:[Do you know the good point? That's nice!]



ハラハチ体操のコラボ動画のお礼としていただいた、リアルなまるのぬいぐるみ。
ほぼ等身大。(優勝者の方おめでとうございます!)
I got Maru's real stuffed toy.
(Not for sale)


まる:「顔はもっと男前ですけどね。」
Maru:[My face is more handsome!]

男前かどうかはともかく、2周りくらい大きいのは間違いないですね!
Your face is surely bigger!



まる:「あー、また抜けなくなった。」
Maru:[Wow, this box does not come off. Be careful, my friend!]



スレッドテーマ [ ペット …  ]
2016/03/28 08:00 | ねこ
template design by takamu
Copyright © 2006 mugumogu All Rights Reserved
